Esenciální služba pro každého věřitele, který chce mít plnou kontrolu nad svým cash flow. Pro faktury po splatnosti zjistíme reálný stav na straně odběratele a zajistíme úhradu v nejkratším možném čase.
Typicky se jedná o situace, kdy je jinak spolehlivý odběratel více než 14 dní po splatnosti s úhradou vaší pohledávky. Alternativně je vymáhání vhodné pro podnikatele, jejichž odběratelé jsou chronicky nespolehliví s platbami nebo si svou velikostí a dominantním postavením diktují svévolné podmínky v rozporu se smlouvou o spolupráci.
Po obdržení podkladových informací nakontaktujeme dlužnou protistranu a ověříme reálný stav dlužné platby. Tento mimosoudní proces má charakterem blízko k account managementu, kdy jako komunikační prostředník mezi věřitelem a odběratelem profesionálně vytváříme podmínky pro okamžitou úhradu nebo splátkový kalendář. Pokud je dlužná prostistrana nekomunikativní, případně neplní dohodnuté podmínky, přecházíme do tzv. dlužné prostistrany. soudní fáze vymáhání. V ní v tandemu se spolupracujícím advokátem dlužnou stranu zažalujeme a pokud by ani na základě toho nebyla ochotna přistoupit k úhradě dluhu navýšenému o soudní poplatky a náklady, zahájíme exekuci na její aktiva.
80% problémových situací dokážme odkomunikovat a vyřešit do měsíce. Zbytek umíme vyřešit soudní cestou a plnohodnotným advokátním zastoupením, kdy jediné, co řešíte na vaší straně, je stav úhrady dlužné částky na vašem účtu.
FAQs