Vymáhání Pohledávek

Esenciální služba pro každého věřitele, který chce mít plnou kontrolu nad svým cash flow. Pro faktury po splatnosti zjistíme reálný stav na straně odběratele a zajistíme úhradu v nejkratším možném čase.

Věřitelská situace

Typicky se jedná o situace, kdy je jinak spolehlivý odběratel více než 14 dní po splatnosti s úhradou vaší pohledávky. Alternativně je vymáhání vhodné pro podnikatele, jejichž odběratelé jsou chronicky nespolehliví s platbami nebo si svou velikostí a dominantním postavením diktují svévolné podmínky v rozporu se smlouvou o spolupráci.

Proces

Po obdržení podkladových informací nakontaktujeme dlužnou protistranu a ověříme reálný stav dlužné platby. Tento mimosoudní proces má charakterem blízko k account managementu, kdy jako komunikační prostředník mezi věřitelem a odběratelem profesionálně vytváříme podmínky pro okamžitou úhradu nebo splátkový kalendář. Pokud je dlužná prostistrana nekomunikativní, případně neplní dohodnuté podmínky, přecházíme do tzv. dlužné prostistrany. soudní fáze vymáhání. V ní v tandemu se spolupracujícím advokátem dlužnou stranu zažalujeme a pokud by ani na základě toho nebyla ochotna přistoupit k úhradě dluhu navýšenému o soudní poplatky a náklady, zahájíme exekuci na její aktiva.

Výsledek

80% problémových situací dokážme odkomunikovat a vyřešit do měsíce. Zbytek umíme vyřešit soudní cestou a plnohodnotným advokátním zastoupením, kdy jediné, co řešíte na vaší straně, je stav úhrady dlužné částky na vašem účtu.

Benefity

  1. Jednoduchý a transparentní proces
  2. Dlužná částka na účtu do typicky do dvou týdnů až měsíce
  3. Kompletní end-to-end služba včetně právního poradenství a případného advokátního zastoupení

FAQs

Nejste si jisti
dalším postupem?

Mám neuhrazenou fakturu. Jak mi umíte pomoct?
Jak dlouho po splatnosti vám můžu poslat pohledávky?
Neohrozím si vztahy s odběrateli a reputaci na trhu?
Mám zájem o službu. Co jsou další kroky?